torsdag den 3. april 2014

Forårs negle



Der har været så skønt et forårs solskinsvejr og det gav mig lyst til noget kulør på neglene. En rigtig dejlig forårsfarve nemlig den mintfarvede Essie lak - Mint Candy Apple. 
Jeg er vild med lime grøn og blå og derfor også mintfarve som er en mellemting af de to!! Men det har i nok også lagt mærke til her på bloggen at mange af mine hæklede kreationer indeholder en eller flere af disse farver :) 
Nyd foråret med en masse lækre farver! 


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. De er så flotte deres nye farver. Jeg synes jeg skal have den sarte lyserøde :) God weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også held vild med de nye flotte pastelfarver de har lavet her til foråret! Ja man skal huske at forkæle sig selv indimellem :)
      God weekend!

      Slet