onsdag den 15. oktober 2014

En tur til Århus

 
 
I går var jeg en tur i Århus for at besøge min søde og dejlige veninde!
Helt tilbage til juli måned hakkede jeg et for-stykket, som skulle blive til en pude i fødselsdagsgave til min veninde. Det har så ligget siden og ventet på at blive syet sammen med noget stof.
Det fik jeg gjort for omkring en uges tid siden, så den var klar til at komme med til Århus. Ud over puden fik jeg lige lavet et lille Ingeborg spøgelse, som også kom med til Århus. Min veninde blev heldigvis rigtig glad for de 2 ting. Det er altid lidt spændende når man skal give hjemmelavede gaver, da det jo ikke som sådan kan byttes.
Jeg har ikke kunne viste andet end et hjørne af puden til jer i sommers da jeg hakkede den, da min veninde jo ikke skulle se den, men nu får i også lov til at kigge med :)
Vi havde en rigtig hyggelig dag, og vi fik gået alle Århus' gågader igennem. Jeg fik shoppet lidt og det blev til en rigtig blød og lækker T-shirt og så en nederdel!
Er lidt vild med nederdele lige for tiden, jeg er bare ikke så god til at få dem brugt, da det ofte ender med bukser, men denne her er rigtig skøn og hverdagsagtig uden at blive for kedelig, da den har læderlook ved lindingen. Så sammen med T-shirten synes jeg at det bliver et rigtig godt hverdags look, også her til efterår og vinter med et par pine strømpebukser og en cardigan :)
 


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar