mandag den 20. oktober 2014

Gang i hæklenålen

 



Jeg har ikke fået hæklet så meget på mit dejlige uldtæppe den sidste uges tid, da jeg jo har hæklet spøgelser i stedet og været i Århus.
Men jeg har alligevel fået hæftet ender i den ene side af tæppet og hæklet et par rækker, da jeg synes, det blev for kedeligt at hæfte ender og jeg nåede derfor ikke til den anden side. Tæppet er da alligevel blevet en smule større siden i sidst har set det. Nu kan man rigtigt se den lyseblå stribe, som vokser sig større og større. Næste gang jeg skifter farve er til en lidt mere blå-grøn/mint farve.
Jeg glæder mig altid helt vildt til at begynde på en ny farve og se den i sammenhæng med farverne der allerede er i tæppet, og se om det bliver lige så fint som jeg forestiller mig.
Den næste uges tid har jeg planer om, at få rigtig gang i hæklenålen og få hæklet et godt stykke på tæppet. Nu må vi se, om den plan den holder ;)
 
Følg bloggen på Facebook  


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar