fredag den 3. oktober 2014

Evighedsprojektet

 

 
 
Jeg er nu nået så langt med mit tæppe at det er 1/3 færdig. Jeg er lige begyndt på en ny farve, en lys blå og det måler nu ca. 56 cm. Jeg er helt vild med uldgarnet og jeg tror at tæppet bliver rigtig lækkert når det er helt færdigt! 
Der er lige sneget sig et enkelt billede ind i iPhone kvalitet, da jeg ikke kunne fange farveovergangen fra den ene blå til den anden, med spejlreflekskameraet, da jeg mangler en makro linse, så jeg kan tage billeder tæt på af ting. Solen vist også lidt så jeg ikke helt kunne fange nuancerne :) Det kunne også godt se ud til at der er en lille kat der har puttet sig lidt for tæt på mens jeg har hæklet, men de hår ryger nok af når det er færdigt og bliver skyllet op og luftet :)
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar