tirsdag den 4. juni 2013

Sommer klar

Ja så er jeg sommer klar :)
Jeg har lige modtaget de her bukser som jeg bestilte på Boozt.dk i søndags. Det er et par super lækre tynde og løse sommer bukser fra MbyM, model Hank.
Jeg syntes nemt at alm bukser eller jeans kan være alt for varme at have på, på en varm sommerdag. Jeg er mest en buksepige. Ikke at jeg ikke kan lide kjoler, faktisk elsker jeg kjoler, jeg er bare ikke så god til at bestemme mig for at have dem på, og hvis jeg endelig har taget en kjole/nederdel på fortryder jeg og skifter til bukser. Men de her bukser skal jeg nok blive rigtig glad for. Så med dem på og lak på tæerne til fremvisning i sandaler, ja, så kan de varme sommerdage bare komme an :)
 
Bukser fra MbyM - model Hank.
Essie lak - Bikini so teeny.
 
 
MbyM bukser.


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar