søndag den 25. august 2013

Færdig med firkanter ;)

 
Alle 80 firkanter! All done (næsten)

Ja så har jeg næsten lige lagt hæklenålen efter at have færdiggjort den aller aller sidste firkant til babytæppet :) Som i kan se på billederne har jeg en bunke firkanter, som jeg har hæklet sammen, så har jeg en bunke firkanter som er helt klar til at blive hæklet på tæppet og så har jeg en stor bunke med firkanter, som skal have hæftet de løse ender, før de også er helt klar.
Ikke mere hækling til mig i dag (og nok heller ikke i morgen), min hånd er træt, for jeg var jo så tæt på at være færdig i dag at jeg liiige skulle have de sidste firkanter hæklet færdig også :)
Så næste step er at hæfte enderne på de sidste firkanter og derefter er de bare der ud af med at hækle firkanter sammen. Og så ja det sidste step der mangler er at lave en flot kant rundt om tæppet som den sidste finish og så skulle tæppet gerne være færdig.
Der er lige "lidt" arbejde endnu, men det er overskueligt og det er jo nu det rigtig sjove begynder, fordi tæppet kan begynde at tage form.
Næste projekt som venter er en barnevognskæde med ugler i matchende farver med tæppet.
 
 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hold op det er altså et stort arbejde med sådan et tæppe. Det er nogle flotte farver du har valgt.
    Jeg kender godt det der med at man liiige skal lave det sidste færdigt inden man går i seng eller andet.
    Jeg glæder mig til at se det endelige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige nu er jeg glad for at det "kun" er et babytæppe og at jeg er færdig med at hækle alle firkanterne :)

      Slet
  2. Rigtig hyggelig blog! :)
    Jeg håber du vil skrive en kommentar på min blog, og måske blive fast læser? www.michellebentzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er jeg glad for at du synes :) Jeg kigger gerne fordi din blog :)

      Slet