søndag den 18. august 2013

Neglelak ❤

Mine favorit Essie farver.
 
Jeg er vild med neglelak, specielt her om sommeren. Jeg har rigtig mange forskellige mærker, men mit favoritmærke er altså Essie! Jeg synes at Essie's lak holder rigtig længe, specielt hvis man først bruger base coat, (jeg har "3-way glaze", men den kan man vist ikke få mere, men den svare til den som nu hedder "All in one" hvor det både er base coat, strengthener og top coat i en.), så 2 lag farvet lak og derefter en top coat (der bruger jeg oftest "Good to go!", da det er en hurtigtørrende top coat). Jeg kan rigtig godt lide Essie, fordi der er SÅ mange farver! Mange af farverne ligger tæt op af hinanden, så hvis man f.eks. synes at en lyserød farve er for mørk eller lys, så kan man helt sikkert finde en, som er en tand lysere eller mørkere. 
Det øverste billede er med mine favorit farver, som jeg altid ender med at skulle vælge imellem, nemlig (hvis jeg starter fra højre): "sugar daddy", "tart deco", "by me a cameo", "navigate here" og "bikini so teeny".
Grunden til jeg nok altid ender med de 5 farver, er nok fordi de er lidt neutrale og passer til de fleste farver (passer til meget forskelligt tøj), men så alligevel med lidt farve.
På det nederste billede ses ALLE mine Essie lakker, jeg har dog ikke taget base coat, top coat og pleje med.
Man kan aldrig få for meget neglelak! ❤
(Dog synes kæresten, at de er ved at fylde lidt for meget i køleskabsdøren)
 
Har i også et favorit mærke eller farve? :)

Her får i navnene på alle mine lakker hvis nogle skulle være interesserede.
 Jeg starter med den orange og bevæger mig ned gennem rækken:
 "fear or desire", "off the shoulder","bikini so teeny", "mojito madness",
"navigate here", "by me a cameo","tart deco", "sugar daddy",
 "mademoiselle" og sidst men ikke mindst "sand tropez"
 
Her er et lille udsnit af alle Essie's farver.
Billederne er lånt fra Essie.
 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar