lørdag den 10. august 2013

New in & ouftit

 
 
 
 
Ikke fordi bloggen her skal til at være en modeblog, men der vil komme lidt indimellem da jeg som tidligere har fortalt, elsker mode. 
I skal lige have lov til at se dagens outfit fordi jeg er helt vild med det (undskyld det roder lidt på altanen, men nu står jeg også og dækker for alle de fine blomster). Det er så behageligt at have på og ikke for varmt. Cardiganen er min absolutte ynglings cardigan (har den i flere farver) og jeg bruger den rigtig meget til hverdag. Jeg kan godt li at peppe et outfit op med smykker og denne gang mit eget design. Toppen er fra H&M, bukserne fra MbyM og sandalerne er af mærket Defeeter.
Jeg tog ind til byen for at få klippet pandehår hvilket det virkelig trængte til, så det var dejligt :) Jeg var også inde at shoppe lidt og fik købt mig endnu en af mine ynglings cardigans bare i lys grå, fra Vero Moda. De er altså virkelig lækre og koster kun 160 kr og fås i rigtig mange fine farver :) Og ja.. så faldt jeg lige over dette skønne tørklæde fra Pieces til 129 kr.
I aften skal jeg i biffen, så kan være at noget af det nye kommer på der :)
 
God lørdag :)
 
 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar