lørdag den 3. august 2013

Projekt Chili del 8


Den første kommende chili på Sweet Banana.

Der sidder flere små grønne kommende chilier på Sweet Banana.
Dog mindre end den på øverste billede.

 Så er det blevet tid til endnu et indlæg om chili planterne, der er nemlig sket noget nyt.
 De to af Sweet Banana planterne har nemlig haft blomst og der er nu så småt ved at titte en lille bitte kommende chili ud af blomsterne!!
Jeg har på varme dage haft planterne ude i en times tid så blomsterne kunne blive bestøvet, enten af bier/fluer eller ved at vinden rusker lidt i planterne.
Og i går var blomsterne så ved at falde af og jeg kunne se at der var chilier på vej :) Det bliver spændende!
Vores planter er dog lidt bag efter, da de blev plantet lidt for sent og ikke har fået nok lys da planterne var mindre, men de er godt på vej nu.
Hele min hylde er også blevet indtaget af chilier så de får lys alle sammen.
Nu er det bare at vente til chilierne vokser sig store og på at de rasterende chili planter også begynder at blomstre :)
Jeg opdatere igen om chilierne når de er blevet lidt større.
De 2 Sweet Banana planter med blomst :)


Her står 1 Sweet Banana, 1 Bird Pepper og 2 Goat Horn


Her står 2 Bird Pepper,  1Goat Horn, 2 Sweet Banana.
Alla de lave chiliplanter er: 3 T.S. Butch T og 1 T.S. Morouga Blend


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar