onsdag den 17. september 2014

Farveskifte og løse ender

 
Jeg har nu brugt 4 nøgler uldgarn (2 grå og 2 lilla). Jeg har brugt alt det lilla og har nu taget hul på 5 og 6 nøgle og dermed også en ny farve, som er blå. Den lilla stribe måler lige omkring 27 cm, så lige nu måler tæppet næsten 30 cm. Det næste jeg har bestemt mig for, inden jeg fortsætter med den blå er at hæfte alle ende for det lilla stykke, så ender jeg forhåbentligt ikke med et kæmpe hæftearbejde, når tæppet er færdigt.
Men ja, jeg kunne selvfølgelig ikke vente og måtte lige hækle 2 cm med den blå for at se, hvordan det ser ud. Selvom jeg meget hellere bare vil hækle videre, ja så tror jeg at jeg senere vil fortryde hvis jeg ikke får hæftet de ender nu inden jeg hækler alt for meget mere.


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar