lørdag den 6. september 2014

En grøn oase

 
 
 
Jeg fik lige lyst til at vise jer, hvor flot grøn vores altan er og lige nu er det hele ved at modne, så der er fyldt med frugter! Der er masser af chilier, men også mine tomatplaner og min ene peberfrugtplante har mange frugter. De små tomater har jeg høstet en enkel af og smagt og den var SÅ gode og fyldt med smag!!! Nu glæder jeg mig til at de store tomater også er færdigmodnet, så jeg kan smage dem. Tomaterne får jeg heldigvis for mig selv, da kæresten ikke er vild med tomater, men så har han alle chilierne.
Mens jeg gik rundt der ude og tog billeder var der en lille kat, som gerne ville ud og sad inde for døren og fulgte med i alt hvad jeg lavede. Min anden kat fik sneget sig ud og troede ikke han var opdaget, men fik alligevel fart på, for at komme ind da han opdagede mig.  
 
Håber i også nyder de dejlige sensommerdage og god weekend

En lille grøn oase på altanen.
Chili - Jalapenos
Masser af chili og peberfrugter.
En af tomatplanterne med dejlig mange tomater.
Patrick sidder og følger med i hvad jeg laver.

Oswald fik sneget sig ud
og tror ikke han er opdaget.
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar