torsdag den 25. september 2014

Hurra til kæresten min ❤️




Ja, som i kan se og som overskriften afslører så har min kæreste fødselsdag i dag, så et stort tillykke til ham!! Jeg har været tidligt oppe for at lave morgenmads-fødselsdags-bord eller næsten brunch, med rundstykker, hjemmelavet kakao, scrambled eggs og kyllingepølser. Jeg har self også været i gang med at bagt en kage til ham, med masser af chokolade (opskriften kommer på bloggen en af de nærmeste dage).
Lige nu står aftensmaden i ovnen og dufter, og han har self bestemt menuen - bøffer, hasselbagte kartofler, flûte og majskolber :) Håber han har haft en dejlig dag og får en dejlig aften, jeg har hvertfald hygget mig og nydt dagen sammen med ham :) 


Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar