søndag den 7. september 2014

Rosie Posie projekt


Inden jeg begyndte på mit nye uldtæppe da var jeg i gang med de her Rosie Posie Granny Squares som jeg nok har vist nogle gange, men jeg gav mig til at hækle en masse af dem, for et par uger siden og jeg er nu på omkring 50 stk.
Hver cirkel/firkant kan varieres 6 gange med de samme 3 farver, så hvis jeg bare når op på 100, så kan jeg så lave hver af de 100 fem gange mere uden at der er nogen der er ens, og så er jeg på de 600 stk. jeg skal bruge til et tæppe. Men det er lige det med at finde på 50 stk. mere som overhoved ikke er magen til de 50 stk. jeg allerede har lavet.
 Puh.... sikke mange tal jeg fik skrevet i dette stykke, men alt i alt mangler jeg altså rigtig mange lapper endnu for at have nok!
 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar