lørdag den 13. september 2014

Hækling og en død computer

 
Det er ved at være en uges tid siden det sidste indlæg her på siden. Jeg har ikke fået hæklet på så meget andet end tæppet her, men der er til gengæld også sket lidt siden sidst.
Der ud over gik min computer i stykker i søndags, så der var krise!!
Vi prøvede alt for at få den til at virke igen, men intet virkede. :( Mandag var jeg så ude i en børnehave for at blive skrevet op til vikar og på vej hjem var jeg i Silvan efter trykluft på dåse, som et sidste forsøg på at rede min computer. Desværre virkede det heller ikke, så efter jeg kom hjem måtte jeg skynde mig af sted igen og ud i Elgiganten, hvor de havde en computer på tilbud.
Rigtig dejligt at have computer igen!! Nu har jeg så bare ventet på en lille kasse til min harddisk fra den gamle computer, for så kan alt fra den computer nemlig overføres til den nye og så er jeg ved at være helt op to date igen med opskrifter, billeder og alt mulig andet jeg ikke kan undvære!
På mandag skal jeg så ud i en anden børnehave for at se om jeg kan komme i virksomhedspraktik (aktivering) der ude, så det bliver godt :)
Jeg har for resten høstet 3 af de store tomater og de var super gode, glæder mig til at kunne høste flere!!
God weekend!
 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar