onsdag den 24. september 2014

Up date på sidste to do liste

 
Billederne er fundet: Snegle her, hue her, kålorm her,
dåseskjuler her og mit evigheds projekt :)
For godt et år siden lavede jeg en to do liste. Nu vil jeg lige lave en lille up date på den, så i også kan følge med i, hvad jeg har fået lavet at det. Billedet ovenover er fra min sidste liste, med lidt af de ting jeg gerne ville lave. Indlægget med min to du liste kan findes her.  
Her får i så alle tingene på listen samt en status på dem.  

1: Hækle granny stripe tæppe færdig
- Jeg har fået hæklet mit granny stripe bomulds tæppe færdig og jeg har brugt det flere gange siden da. (læs mere her)
 
2: En lækker hue (måske den fra Yarnfreak)
- Jeg har hæklet en rigtig lækker hue i Alpaca silk fra Hjertegarn det blev ikke den fra Yarnfreak men den fra Lutter Idyl i stedet. (Opskriften kan findes her -Lutter Idyl)
 
3: Lave sneglen fra  Babsie's Hook
- Jeg har ikke fået lavet sneglen endnu ...
 
4: Lave kålormen fra Mala Designs
- ... og heller ikke kålormen
 
5: Hækle dåseskjuler med bryster (Opskrift her)
- Jeg har til gengæld fået hæklet dåseskjuleren, som blev givet i julegave sidste jul.
 
6: Hækle et uldtæppe 
- Jeg er kommet igang med mit længe ønsket uldtæppe, som jeg hækler af Arwetta superwash merino uld (læs mere om tæppet her)
 
7: Et sjal/tørklæde
- er endnu ikke på nålen
 
8: En firkantet zpagetti kurv
- Sådan en har jeg ikke fået lavet, og jeg tror faktisk at den ryger af min liste, da jeg måske ikke synes at den er så spændende alligevel.
 
9: Lære at strikke strømper 
- Jeg har gjort et forsøg på at strikke strømper, og skal fortsat øve mig (som i nok kan se på billedet), men øvelse gør vel mester.
 
Her er et billede af resultaterne og de påbegyndte projekter.
Mit super dejlige uldtæppe, min hue fra Lutter Idyl,
et forsøg på at strikke en strømpe,min hæklet dåseskjuler
og sidst men ikke mindst det færdige Granny Strip tæppe.
 
Alt i alt har jeg fået lavet/ gået i gang med lidt over halvdelen. Jeg er super glad for alle de færdige resultater og glæder mig til at mit påbegyndte uldtæppe også bliver færdigt :) 
 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. At strikke uldne ting afslapper mig meget. For nylig har jeg lavet et farverigt uldtæppe. Det ser smukt ud i sofaen i min stue :)

    SvarSlet