fredag den 26. juli 2013

Gadgets til løbeturen

Løbearmbånd

Set bagfra hvor man sætter telefonen ind.
 
Jubii så kom posten med den! Et sportsarmbånd til min iPhone 5 :) I den model jeg har købt er mobilen helt indelukket og lukningen sidder bag på, altså det som vender ind mod armen. Det betyder at den er vandtæt, hvis der skulle komme en lille byge på løbeturen. Ledningen kan sættes fast på siden så den ikke hænger og er i vejen når man løber. Jeg glæder mig helt til i morgen hvor jeg skal ud at løbe og denne gang skal jeg ikke løbe med telefonen i hånden og koncentrere mig om ledningen :)
Her er lige et glimt af min morgenmad efter min løbetur i går :)
Lige en morgenmad efter mit hoved.



Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin




2 kommentarer:

  1. Year det er så smart :) Jeg har også lige bestilt en og det kommer bare til at gøre mine kommende løbeturer så meget nemmere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lige kommet hjem fra min løbetur og det var SÅ dejligt ikke at skulle tænke på mobil og ledning :) Det gør turen noget nemmere :)

      Slet