søndag den 7. juli 2013

Pålægschokolade :)

Ja hvem kan ikke li' chokolade?? Jeg kan hvert fald godt, og specielt en lækker mørk en af slagsen. Normalt smager mørk pålægschokolade ikke vildt meget af god mørk chokolade, men alligevel høre det en sjælden gang med til morgenbordet i weekenden.
Det kan godt være at det er lidt mærkeligt at lave et indlæg om pålægschokolade, men det er fordi jeg vil dele denne som er blevet min favorit pålægschokolade med jer.
Så her kommer den, en pålægschokolade som smager af rigtig mørk chokolade!!
 
 
Det er mørk 56% pålægschokolade fra Løgismose som enda er økologisk. Det er pålægschokolade som smager af mørk chokolade, og så er det nogle dejlig tykke stykker. Jeg har ikke kunne finde det nogen steder. Jeg har fået det hjemme ved mine forældre og har vist også spurgt min mor, hvor hun havde købt det, men det havde jeg altså glemt. Nu har jeg så endelig opdaget, hvor det kan købes.
Jeg var tilfældigt i Netto en dag, og da jeg var på vej til kassen, ja der lå pålægschokoladen jo, så den måtte jo med hjem, selvom den var lidt dyr.
 
God Weekend!!

 

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar