mandag den 22. juli 2013

Sommerferie, is og strand!

En tur til Lønstrup strand (Nordjylland).
 
Jeg har haft en rigtig dejlig weekend og nydt min ferie :)
Jeg var hjemme hos mine forældre her i weekenden. Min søster og jeg havde sidste år givet vores far en god middag i fødselsdagsgave. Det er så først blevet til noget nu, så vi lavede 3 retters menu. Det var rigtig hyggeligt og vejret var jo perfekt til grill :)
Kæresten og jeg og min søster og hendes kæreste tog en aftentur til stranden hvor vi sad og nød en is mens solen gik ned. Det er rigtig længe siden at jeg sidst var på stranden, så nød virkelig at sidde der og se ud over havet mens solen gik ned og spise is :)
 
I dag har jeg været ved at bage pizzasnegle (opskriften kommer på bloggen), fordi i morgen står dagen på en tur i Ree Park!
 
God aften der ude :)

Den første is denne sommer <3

Lønstrup

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar