søndag den 9. marts 2014

Eksamen og hækle standby

 

Her på det sidste har jeg ikke rigtig fået hæklet. Faktisk er jeg slet ikke i gang med nogle projekter lige nu. Jeg er startet i skole igen efter praktikken sluttede i januar. Siden da har jeg haft travlt med pædagogik eksamensopgaven, som stort set har kørt i hovedet lige indtil i torsdags, da den blev afleveret.
Nu gælder det så bare om at lave en fremlæggelse her mandag og tirsdag, øve den igennem rigtig mange gange og læse opgaven grundigt igennem onsdag og til eksamen torsdag! Puh... så har jeg endelig fri fredag og lørdag står den på fødselsdag, som jeg holder for familien. Søndag skal der vist bare slappes af og så har jeg fødselsdag mandag!! Jubii  :) Men skal desværre rigtig tidligt op (5.20) mandag, da vi (som den eneste dag) har undervisning om det nye eksamensprojekt i vores linjefag, som også starter mandag!
 
 Derfor er hækling lidt på standby for tiden. Også fordi det jeg har, at gå i gang med er efter opskrift og lige nu vil jeg helst hækle på et tæppe eller lignende, da det ikke kræver man skal tælle omgange eller koncentrere sig om opskriften.

Jeg har lovet jer en giveaway i anledningen af bloggens 1 års fødselsdag, den skal nok komme, men den tager længere tid end forventet med at falde helt på plads :)

 
God solskindsdag!! :)
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar