torsdag den 27. marts 2014

Hæklet hængekurv



Så fik jeg afprøvet opskriften her på en hængekurv. Jeg hæklede den i går eftermiddags/aftes og fik hæftet de løse ender. Jeg synes at kurven er rigtig fin og opskriften er nem og lige til at gå til.
Kurven er hæklet i 2 forskellige grå nuancer, da jeg ikke havde planlagt at skulle hækle den, så jeg måtte bruge det der var tilbage af en rulle og lidt fra an anden grå rulle, men nu ved jeg at den er nem at lave, så kan jeg altid købe mig nogle andre farver og lave en igen :)
Jeg fandt dog ud af, at det er en god ide ikke at bruge noget Zpagetti garn, som er alt for stift. Den første grå farve var noget stivere end den næste, som var virkelig blød og elastisk.
Jeg synes, at det der er hæklet med det bløde grå garn (det yderste) hænger/former pænere end det der er noget stivere, som buler lidt her og der og ikke helt vil tage en pæn form. Men er nu alligevel meget tilfreds med resultatet og jeg synes at den er super smart og praktisk, især hvis man ikke har så meget plads :)





Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar: