mandag den 17. marts 2014

Fødselsdag i dag :)


Jubii så er det blevet min fødselsdag! Vejret er skønt med solskin :) Jeg var rigtig tidligt oppe i morges (5.20) fordi vi havde undervisning på skolen og intro til det næste eksamensprojekt. Derfor nåede jeg ikke at pakke gaver op i morges eller få fødselsdagsmorgenmad med kakao. Pakkerne åbnede jeg her da jeg kom hjem og fødselsdagsmorgenmad må vente til i morgen :) Her er mine fantastiske gaver! En Kähler Botanica vase, et gavekort til Change og de fantastiske turtelduer i træ fra Kay Bojesen som jeg er helt forelsket i. Der ud over fik jeg penge og nogle helt fantastiske små gamle bøger af min farmor. Den ene står der er fra 1921 og er et sørgespil og den anden er fra 1935 og er morgen og aftensange. De er SÅ fine og skal nok blive passet godt på :) 
Jeg har også fået nogle smukke langstilkede roser af kæresten :)



I lørdags holdt jeg fødselsdag for familien. Der havde jeg bagt boller og lavet kage og det var rigtig hyggeligt. Der er lige et lille billede nederst fra i lørdags :) (opskrifter på alle tingene skal nok komme på bloggen) 
Nu vil jeg tage mig en lille lur, ellers falder jeg nok i søvn lige efter vi har spist i aften 😁




4 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen og det fine 12 tal i torsdags :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja det var en dejlig fødselsdagsgave at få i torsdags :)

      Slet
  2. Hjertelig tillykke med fødselsdagen

    SvarSlet