mandag den 10. marts 2014

Fødselsdags ønsker :)

 
 
Ja nu er det snart min fødselsdag :)
Så ud over at jeg ønsker mig mere plads i form af en større lejlighed eller et hus (hvilket ikke lige går i opfyldelse indenfor de næste par år) så har jeg også nogle andre ønsker :)
 
1: Jeg ønsker mig en rejse sammen med min kæreste. Vi har været sammen i snart 5 år og har aldrig været på ferie bare os 2. Jeg trænger til at komme ud at rejse og opleve verdenen og selv bestemme hvor vi skal hen og hvad vi skal se :) (men det går nok heller ikke i opfyldelse i år, men man har vel lov til at drømme og ønske)
 
2: Jeg ønsker mig mere af Georg Jensen Vivianna bestik i mat stål. Jeg synes det er super flot, fra 119kr pr. del. 
 
3: Feather petit creol øreringe i forgyldt sterlingsølv fra Stine A, 450kr
 
4: Jeg har lige set denne nyhed fra Kay Bojesen, nemlig de fine turtelduer i træ, 750kr
 
5: Georg Jensen Daisy øreringe, 1300kr
 
 
Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar