onsdag den 9. oktober 2013

Dagens hairstyle

Jeg synes lige i skulle se dagens frisure. Jeg har fri i dag og det betyder tid til at sætte håret på en mere tidskrævende måde end en hestehale. Normalt til hverdag bliver håret sat i en hestehale. Mit hår er altid sat op i hverdagen da jeg lige nu er i praktik i en vuggestue og ikke kan have håret til at hænge da det er meget upraktisk.
Så i dag har jeg lavet en alm fransk fletning, som starter i den ene side ved øret og går hele vejen rundt i nakken og ned ved det andet øre. Jeg har lavet det lidt løst og pjusket så det ikke bliver alt for pænt. Jeg har lagt billeder ind så i kan se frisuren forfra, bagfra og fra siden, håber det giver lidt inspiration til hverdagens frisure. Jeg kan indimellem godt selv kan bruge inspiration til nye frisure for at det ikke altid bliver det samme :) 

God dag der ude :) 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar