onsdag den 2. oktober 2013

Vinder af Izabel Camille ørestikker

 
 
Jeg har fundet en vinder af disse skønne øretikker fra Izabel Camille :)
Denne gang har jeg prøvet at trække en vinder vha. number generator. Og vinderen blev kommentar nr. 7 som er Trine med bloggen Trines Oppskrifter! Jeg har sendt en mail til Trine, så stort tillykke her fra :)
Mange tak til Be-Fashionable for samarbejdet og for at de havde lyst til at sponsorere øreringene til denne give away, som blev afholdt i anledningen af 100 followers her på bloggen!
Og til jer dejlige læsere, Tak for i bakker op om bloggen og har været så søde at deltage i min give away. Jeg ELSKER alle jeres kommentarer her på bloggen som gør mig rigtig glad og jeg læser hver og en, så kommenter endelig mine indlæg!! :) 
 
God dag! :)
 
 
 
Følg bloggen på Facebook
 
Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

1 kommentar: