søndag den 6. oktober 2013

Skønne smykker

 

Ja altså jeg er faldet over disse smykker som jeg simpelthen ikke kan stå for. Især de 2 øverste par øreringe er jeg HELT vild med og må bare eje hvert fald det éne par!!! Jeg synes at de er så super fine, fordi de er så enkle og fordi jeg godt kan li at cirkelen ligesom ligger på øret og ikke går igennem øret og hænger. Kløver øreringene synes jeg er rigtig flotte fordi de er af sølv med sort rutanium lavet i 3 forskellige nuancer, som jeg synes er vildt fedt. Halskæden er bare.. åh så smuk!! Det er en lang kæde som jeg virkelig elsker og så i sølv, og så er den enkel og ville se så elegant ud til næsten alle sæt tøj. De lange øreringe med blade har jeg længe synes var virkelig flotte. De er fra Stine A, dog skulle de have været oxyderet og ikke forgyldte som på billedet, men på Stine A's hjemmeside er der endnu ikke kommet billeder af dem, så måtte finde et andet billede af dem.
Mine absolutte ynglings ting er de runde øreringe og halskæden!

1: Elipse stick fra Helle for Lone i oxyderet 300,- (fås også i sølv og forgyldt)
2: Circle samll - øreringe i sølv fra Izabel Camille 325,- (fås også i oxyderet of forgyldt,
dog lidt dyre)
3: Miss Emmell øreringe i sølv og sort rutanium fra Line & Jo pris pr. stk. 325,- (650,- for et par)
4: Leaves halskæde fra Helle for Lone i sølv 85 cm lang 400,- (fås også i oxyderet)
5: 3 Petit leaves øreringe fra Stine A i sort rhodineret sølv 350,- pr. stk. (700,- for et par), (fås også i forgyldt som billedet her)


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar