mandag den 21. oktober 2013

To do liste - masser af sjove projekter


Billederne er fundet: Snegle her, hue her, kålorm her,
dåseskjuler her og mit evigheds projekt :)

Jeg havde for et stykke tid siden (i juni) lavet et indlæg (se det her) med en hækle to do liste.
De fleste af de ting på den liste er færdige, dog er de store projekter ikke kommet så langt eller er slet ikke kommet i gang.
Men det er altså status på to do listen:
 
- Jeg ville gerne hækle et par tæpper mere, men bare i uldgarn det er jeg ikke kommet i gang med, da jeg ikke har garnet til det og ikke pengene til garnet :/ Jeg kunne godt tænke mig at hækle et i zigzag mønster og et til i solid granny Squares, bare stort.
 
- Mit eget granny stripe tæppe er endnu ikke færdigt da jeg lige for tiden synes det er lidt kedeligt at hækle på, da det er svært at se at man kommer videre når man hækler striberne, i forholdt til mit hæklede babytæppe med solid granny squares. Men ja tæppet SKAL blive færdigt så derfor står det her stadig.
 
- Jeg skrev også at jeg gerne ville hækle et sjal. Det er jeg heller ikke begyndt på, igen fordi jeg ikke har garnet, men jeg vil stadig gerne prøve at hækle et.
 
Nå men der er så kommet en del andre ting på min hækle to do liste eller bare to do liste, nemlig:
 
- En hue i noget lækkert uldgarn (måske den fra Yarnfreak)
- En snegl fra Babsie's Hook
- En kålorm fra Mala Designs
- En dåseskjuler med bryster (Opskrift her)
- En firkantet zpagetti kruv
- Lære at strikke strømper

Og så er der sikkert 1000 andre ting som jeg bare ikke ved endnu ;)
NU vil jeg hækle lidt på mit granny stripe tæppe! :)
 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar