søndag den 20. oktober 2013

Min lørdag


I dag er det bare gråt, vådt og mørkt og jeg har rigtig ondt i mit knæ efter at have siddet med benet bukket/krummet sammen for lang tid i går, så håber at det bliver bedre i løbet af dagen og at der ikke sidder noget/en nerve i klemme :/ Jeg skal senere til at lave en æblekage, som nok skal komme på bloggen, men her får i lige lidt billeder fra dagen i går.
Lørdag startede med at jeg lavede sunde kakao/banan pandekager med hjemmelavet frugt yoghurt. Opskriften skal nok komme på bloggen her en af dagene. Pandekagerne mættede virkelig meget men det er ikke nogle man skal spise alt for mange af da jeg så synes de blev lidt kvalmende. Hindbær yoghurten var super god det var en jeg godt kunne spise hver morgen hvis jeg ellers havde tid til at lave den :) 
Efter morgenmaden gik operation oprydning og tøre støv af i gang, som greb lidt om sig og tog noget længere tid end jeg havde regnet med. Så nåede ikke at hækle i dag :/



Jeg nåede dog at skrælle æbler og koge dem og røre dem til mos så de er klar til at jeg kan lave gammeldags æblekage i morgen. Mosen står nu og venter i køleskabet.


Aftensmaden var super god, dog ikke den aller sundeste, men det var jo også lørdag ;) Nå, men aftemamaden bestod af kænguru steaks, stegte champignon, pommefrits, hvidløgsflute og grøn salat. Mmm kænguru steaken var virkelig god :)
Aftenen blev afsluttet med en masse afsnit af serien "Fringe" :) 


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar