torsdag den 10. oktober 2013

Mine katte ❤

Nu er i ved st have set mine katte her på bloggen nogle gange nu, så har kommer en lille præsentation af dem. De er begge 5 år.
Oswald: Han er en meget bestemt herre. Han gør kun hvad han selv vil og når han selv vil. Han er også en klog kat, han kan åbne skabe, køleskab og tippe sin vandskål selvom jeg har købt ny min. 2 gange (denne gang har han en keramik skål uden noget, men han har fundet ud af at tippe den alligevel :/) Han er også en Garfild. Da han blev kastreret tog han på og er nu en rigtig Garfield. Han vil rigtig gerne putte og nusses, men selvfølgelig kun når han selv kommer og vil putte. Han siger en "gnække" lyd hvis man ignorere ham og han gerne vil nusses. Oswald gider ikke lege så ofte, kun jagte Patrick. Han er også lidt klodset og falder indimellem ned når han kommer hoppende. 


Patrick: Er en rigtig hyggemis. Han ELSKER at putte hos en og helst oven på en :) Han er en lille bangebuks, han bliver bange hvis der ligger en "ny ting" på gulvet eller sengen som f.eks. en bog. Han elsker at lege og er god til selv at begynde at lege med noget legetøj. Han bliver næsten aldrig sur og så er han god til at finde på spilopper som f.eks. kradse i benet på sofabordet, vælte ting ned, hoppe op på vitrineskabet eller toppen af computerbordet. Han er også meget kræsen og vil kun have mad fra et mærke. Så er han rigtig god til at tigge mad og så ikke ville have det hvis han så endelig får noget. 

Det var så lidt om de to banditter , nu kender i også til dem.

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar