tirsdag den 29. oktober 2013

Familien kat - nyt medlem


Nyeste medlem - min søsters kat

Som i ved har jeg jo 2 dejlige, fjollede og søde hankatte :) Selvom overskriften godt kunne forstås sådan, så er det ikke mig som har fået en kat mere (jeg har katte nok, til at lave ballade), selvom jeg elsker katte og er vokset op med kat :) Men jeg er ikke den eneste i familien som har kat, både mine forældre og min søster og hendes kæreste har også kat.
Mine katte
Mine forældres kat er også en rigtig sød og flot hankat - Fenris, som er halv perser og halv huskat :) Han er en meget stille, rolig og forsigtig kat som er rigtig gode venner med mine forældres hund. Han er også 5 år ligesom mine egne 2 katte :)
 
Mine forældres kat
Min søster og hendes kærestes kat er helt ny i familien, de har haft ham i ca. 1 mdr. nu. Han hedder Tito og er en blanding af perser og hellig birma og så er han bare SÅ nuttet, men det er alle killinger jo. Han er jo ikke så gammel endnu og er en rigtig krudtugle og fuld af spilopper :) Jeg glæder mig til at se hvordan han bliver når han bliver større :)

Min søsters kat

Nu har i mødt hele familiens katte, alle 4, godt de ikke bor sammen, det ville gå vildt for sig tror jeg :)

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar