søndag den 27. oktober 2013

Løse ender og en manglende kant




Ja så stort endte tæppet med at blive :)
Nøøj har helt ondt i armen af de sidste dages intens hækling.
Tæppet måler nu ca. 120 x 165 - 170 cm. Det er lidt svært at måle da man nemt kommer til at strække tæppet lidt.
Men ja... altså det er jo ikke helt færdigt endnu. Jeg har heldigvis hæftet ender under vejs, så mangler kun at hæfte i hver side på halvdelen af tæppet, og så lige nogle steder inde i tæppet. Når jeg engang bliver færdig med ALLE de løse ender kommer jeg til det lidt sjovere igen, nemlig at bestemme mig for en fin kant og så selvfølgelig hækle den.
Tæppet kommer til at vende som på det nederste billede da det er det korteste led på tæppet.
Som i kan se på billederne er Patrick meget begejstret for tæppet og jeg kunne ikke få lov til at tage et billede af tæppet uden ham også :D Jeg må vist til at hækle et lille katte tæppe når jeg er helt færdig med det her. Når jeg kommer så langt med tæppet at jeg skal til at lave en kant, så skal jeg nok uploade nogle billeder af tæppet og selvfølgelig af det færdige resultat når jeg når så langt :)
 
God søndag aften :)
 


Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin



2 kommentarer: