torsdag den 17. oktober 2013

Snart weekend og tid til hækling




Hmm synes at det er gråt og trist ude i dag og jeg har mest lyst til at blive under dynen og holde ferie ligesom alle andre (eller det føles som alle andre), godt det snart er weekend :) 
Tiden flyver afsted synes jeg og når ikke rigtig at hækle eller lave andre kreativitet ting når jeg kommer hjem. Jeg ville gerne have haft hæklet en masse ting som kunne komme på bloggen, men tiden er bare forsvundet. Håber på at få gang i hæklenålen her i weekenden. 
Jeg har nogle opskrifter fra Mala Designs og Babsie's Hook som jeg gerne vil købe og afprøve, men synes ikke lige der er penge til at købe en masse opskrifter :/
Kender i det at der er så meget man gerne vil lave, men så ender det med man ikke får lavet noget? Enten synes man ikke man har lige det garn man gerne vil bruge eller også kan man ikke bestemme sig til, hvad man skal hækle, og så får man slet ikke hæklet noget?
Hmm.. det kan også være at jeg bare skal hækle på mit evigheds projekt, mit granny stripes tæppe, som jo ikke kræver nogen opskrift men bare at hækle der ud af :) 

God torsdag til jer alle :) 

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Flotte blomster.
    Jeg kender det til at ville lave en masse ting, men man når det ikke, og så glemmer jeg det.
    Det der arbejde, det tager al ens fritid ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja de lyser så fint op ude på altanen.
      Ha ha ja vi må ha mere fri så der er tid til at hækle ;)
      God weekend

      Slet
    2. God weekend til dig også :)

      Slet