onsdag den 9. oktober 2013

Øreringe, Tapas og nyvasket tøj med kat

 
I dag var kæresten og jeg taget ind til byen. Vi skulle have købt en fødselsdagsgave og så skulle vi have byttet noget. Efter kæresten havde brugt laaaang tid inde i en elektronikbutik på at bytte og finde andet, var jeg inde og shoppe lidt :) Jeg fik købt et par T-shirt, da jeg synes at jeg mangler nogle til hverdagsbrug under en cardigan. Så gik vi i Salling og lige der i en montre..... ja der var de øreringe fra Izabel Camille, som jeg har kigget på SÅ mange gange på nettet og skrevet om i et indlæg her på bloggen. Ja de er bare endnu finere i virkeligheden!! Så ups... nu bor de hjemme hos mig og jeg ELSKER dem :)
 
 
 
Da vi havde lidt travlt inden vi skulle af sted i formiddags, nåede vi ikke at spise inden, så det var bare meningen at vi skulle ind og finde gaven og ellers lige kigge lidt i butikker og så hjem og spise, men så overraskede kæresten mig, ved at tage mig med ind på en virkelig hyggelig og lækker cafe - Penny Lane og spise tapas!
Det var en dejlig overraskelse, som jeg ikke havde gættet eller regnet med og tapas'en var virkelig god. Da cafeen også er bager havde de, de lækreste kager til at stå og ja, jeg elsker kager, så måtte bare smage en af deres chokoladekager med masser af chokolade og så lige lidt mere chokolade :) MMM den var bare god!!
Så vildt dejlig og hyggelig dag inde i byen, hvor vi endte med at have brugt alt for lang tid (og alt for mange penge), og jeg skulle hjem og læse til min vejledning i praktikken, så det brugte jeg resten af dagen på og er nu klar til lidt afslapning ved computeren og tv'et :)
 
 
Ja i går havde jeg vasket tøj som så hang til tørre til i dag, så da jeg kom hjem så jeg dette..... en KAT på mit rene nyvaskede tøj! Så forstår jeg bedre at der altid de kattehår på ens tøj og at man skal bruge flere meter fnugrulle for at få det fint igen! Skøre kat! ❤

 
Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Pyt med kattehår, når bare de stammer fra sådan en lækker kat ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. He he tak :) Ja så længe man har fnugruller går det nok med kattehår :)

      Slet